sâmbătă, 30 martie 2013

Paste cu chiftele din cârnați

Ingrediente:
 
cârnați proaspeți
o ceapă albă
o conservă de roșii
usturoi
busuioc proaspăt
o linguriță de zahăr ulei de măsline
Sare, piper
 
Mod de preparare:

În congelator meu așteptau cuminți niște cârnați proaspeți făcuți de sora mea și pe care i-am păstrat pentru o rețetă care mi-a făcut cu ochiul cam de multișor.
Ceapa, usturoiul și busuiocul le-am tocat, apoi am scos carnea din membrană puțin câte puțin și din ea am format chiftelele. Nu e nevoie să adăugăți nimic în carne, fiind deja condimentată.
Am încins într-o oală uleiul, am călit chiftele pe toate părțile până s-au rumenit frumos, am adăugat legumele și puțin busuioc tocat, apoi am turnat roșiile din conservă și le-am lăsat să fiarbă la foc mic cam o jumătate de oră (pe gustate). La final am adăugat restul de busuioc tocat, lingurița de zahăr și am sărat și piperat sosul.
Pastele le-am fiert și le-am amestecat cu sosul. Au fost delicioase!

Autor: Isabela Luca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...